Earn free bitcoin

Wednesday, June 20, 2012

New Toy (lagi) - MTB

Hajat untuk upgrade (beli)  basikal MTB aku tercapai sudah. Alhamdulillah.

Sebelum aku beli , banyak gak kedai aku survey kedai sebelum aku beli . Akhirnya aku basikal ni kat Setapak. Apabila aku tanya harga dan komponen basikal ni aku tak teragak2 terus letak deposit hinggakan isteri aku rasa macam tak percaya kerana selalunya aku ni banyak "songeh" bila membeli barang.

Setakat ini aku memang berpuas hati dengan basikal ni. Apa tidaknya ...dengan jumlah 30 kelajuan ( 3 x 100) takan tak puas hati lagi kan. Jika nak di bandingkan dengan basikal terdahulu memang puas hati sangat, terutamanya ketika menukar gear, sangat lancar dan tidak bising.


aksesori terbaru - gel padded glove
















================================================================
                                                      Dikemaskini pada 14/05/2015

                                      Beli barang baru sebab nak mulakan kembali aktiviti berbasikal
   

   
 Beli Stoking(RM16) dan Glove (RM30)






Glove (RM27.71selepas diskaun 10%)

Helmet (RM120) JW Cyclist

ni aku tak pasti untuk apa..
 Semua barangan tidak termasuk GST....


================================================================
                                                      Dikemaskini pada 20/05/2015

RM30 Velocity Cyclist, KWC...bye2 skull..

RM50 Petaling Street


1 comment:

calenvail said...

Titanium Sheet - The TITanium-Art
Stainless mens black titanium wedding bands steel Titanium Sheet titanium damascusnier titanium alloy The TITanium-Art. is made from solid titanium metal, this metal sheet has a smooth, long black titanium ring and high-pitched surface. revlon titanium max edition Rating: 5 · ‎1 review