Earn free bitcoin

Monday, August 1, 2011

Hari Sukan Tahunan SKBTP 2011 / Majlis Pertunangan Rizal

Sukan Tahunan Sekolah Rendah Bandar Tasik Puteri 10/07/2011

Setiap tahun anakku Alisa akan bertanding dalam sukan tahunan sekolahnya. Tahun ni dan juga seperti tahun2 sebelumnya, acara di adakan di padang SMBTP dan seperti juga tahun2 sebelumnya, Alisa bertanding di dalam 3 acara iaitu 100M, 2x100M dan 3x100M. Tapi pada tahun ini aku cuma berpelunag untuk menyaksikan Alisa bertanding di dalam satu acara sahaja kerana aku perlu mengikuti rombongan pertunangan Rizal dari Perak.

Khemah menempatkan tetamu khas dan petugas

Khemah peserta




Sedia
Pistol di tembak...bam !!!
Lari.....Alisa....
Sapa menang aku tak pasti....aku kena beredar...untuk acara lain

=======================================================

Majlis Pertunangan Rizal


Aku dan isteri menyertai rombongan pertunangan Rizal dari kampungku, Perak. Majlis di adakan di Taman Petaling Utama. Antara yang turut hadir adalah mak dan abah aku, Pakcu,Makcu, Yong Nab, Cik Mail, Ayah We, Mak We dan rombongan dari Perak. Kesemuanya lebih kurang 9 kenderaan.

Pakcu, Ayah We, Cik Mail 


Isteriku, Yong Nab dan anaknya, Mak aku dan Mak We


Gambar2 lain tidak dapat di ambil kerana kamera habis bateri...hampeh....!!!.
patutlah kualiti gambar kureng...bateri nak habis....(lepas gi Penang lupa nak cas)

No comments: