Earn free bitcoin

Wednesday, April 14, 2010

Makan Tengahari (Lunch) RM 3 ???


Baru2 ni aku pergi ke Pertama Komplek untuk lunch dgn isteri aku .Aku terus pergi ke tempat makan kat situ, kemudian aku terpandang kat salah satu gerai tu ....dia pamerkan iklan 'RM3 - Nasi campur untuk semua jenis lauk'. Aku pun cuba le makan kat situ...aku ambik sayur pastu aku ambik ikan masin masak lemak...tetiba aku di tegur oleh seorang makcik yang duduk kat tepi gerai tu...ambik ler ikan..jadi aku pun ambik ler seekor ikan kembung goreng...lantas aku bertanya kepada kepada tuanpunya gerai tu harga berapa harga makanan yang aku dah ambil makcik tu cakap "RM3 dik" pastu makcik kat tepi gerai tu cakap lagi "ambik ler lauk ayam tu" ..oleh kerana nak cuba try test harga , aku pun ambik le seketul ayam goreng lak...pastu aku tanya kat tuanpunya gerai tu harga , makcik tu cakap "RM3 dik". Peh !!! biar betol makan apa saje lauk RM3 .


Nota : Aku makan kat situ hari Isnin, pukul 1.00pm

No comments: