Monday, June 1, 2009

Kemalangan Maut di Jejantas Sg. Buloh


Hari Jumaat (29/05/09) aku balik ikut NKVE keluar kat Jalan Duta, semasa kat Exit tol Kota Damansara lagi jalan dah jem. aku memang dah agak ade accident. Sampai kat R&R Sg. Buloh aku dah nampak dari jauh ade accident. Aku pun tinjau keadaan kat situ. Kemalangan berlaku di KM458.5 , sebuah motorsikal jenis Modenas Elegan. Aku rasa mamat motor tu tak sempat brek langsung terus hentam belakang kereta Hyundai Spectra. Mangsa mati serta merta , aku rasa kecederaan dalaman . Lepas dari tengok kejadian ni aku jadi insaf sikit, bawak motor perlahan dari biasa. Seriau lepas tengok kes-kes cenggini.




1 comment:

sue's blog said...

salam perkenalan...
hati2 di jalan raya..