Earn free bitcoin

Wednesday, June 17, 2009

GPS

Adalah kawan aku kat opis tu die install GPS dalam phone Nokia dia, best gak aku tengok (aku ni pantang tengok gajet2 IT nih. So aku browse ler kat tenet carik pasal GPS kat phone ni (untuk SonyEricsscon). Adalah jumpa SE W760i boleh pakai GPS, tapi aku tanya kedai dorang kate takleh masuk software GPS. Adalah satu hari tu aku gatal2 tangan bid GPS kat Lelong, ntah camna aku ter'menang' lak , rega die aku dapat separuh dari harga asal. Nak tak nak terpaksa lak beli, kang kalau tak beli kene 'pangkah' lak oleh Lelong.
=============================================

Updated on 02/11/2010



Berjaya masukkan Papago X5SE

 =============================================


Menu utama

Menu kedua. Ada 4 software GPS (tamak betol GPS ni).

Digital Speedometer.

Software Garmin, paling best. (Lokasi kat opis aku)

2 comments:

fadzil said...

yela yela yela org ada GPS, dah ada GPS tuuuu datang lee rumah aku :)

Azmi said...

ok..nt kalu aku gi sana aku gi rumah ko..