Tuesday, March 2, 2010

Cuti-cuti Malaysia (Melaka)

Aku dan keluarga berkesempatan ke Melaka (21/02/2010) baru-baru ini. Aku bertolak dari rumah pada pukul 9.00am dan bertolak balik juga pada pukul 9.00 tapi malam ler.Dah bertahun lamanya aku tak ke Bandar Melaka ni. Sesat jugak walaupun pakai gps (gps terkejut). Banyak betul pembangunan telah berlaku di bandar ni.


Baru sampai..ambik gambar kat Dataran Pahlawan.

A Famosa




cium sikit...

eee...geli...

River Cruise..

Rumah lama di Kg Morten.

Pirate Park

Kincir air

main meriam jap...kaboomm..!!




Anak dan anak-anak abang ipar menaiki Menara Tamingsari

Pemandangan dari atas menara ( Kapal Portugis)

Jalan2 di Jonker Street (ala2 Petaling Street-6pm ke atas)


Makam Hang Kasturi, bau kat sini pun bau mcm kasturi tapi carik punya carik tak jumpa pun limau kasturi atau 'kasturi'....

3 comments:

Mohd Zamri Abdullah said...

Satu je gmbar bro?

fadzil said...

main meriam bukan macam tuuuuu,kalau yang tu macam naik motor....jee.....

Mohd Zamri Abdullah said...

tula...aksi merbahaya tu...hmmmm