Earn free bitcoin

Friday, September 25, 2009

Berbuka puasa @ mamak (Bangsar)

Aku gi jalan2 kat sekitar KL....masa pukul 6.00pm aku masih lagi dalam Mid Valley, kul 6.45pm..aku dan keluarga tercari-cari restoran makanan dalam tu..tp..peh....tempat duduk semua dah full.....kemudian aku nekad keluar dr mid valley nak carik restoran kat luar. Sebelum keluar carik dulu air dlm carrefour. Bila keluar aku menuju ke Jalan Maarof...sampai sana aku teringat ade satu gerai mamak , aku pernah makan kat sini ngan member aku zamzuri aka *****. aku order nasi putih berlauk ayam goreng, pastu tokey tu usha aku suh ambik kepala ikan 'BESAR PUNYA"...aku pun belasah jer..dah habis aku pun bayar ler...tapi aku terkezut beruk pasal rega ikan tu cuma 12 henggit jer. Peh !!! puas ....

2 comments:

fadzil said...

wawwww murahnya... apalagi bedal laa... 3KEPALA

Azmi said...

Kene ajak abg nda...