Earn free bitcoin

Tuesday, May 19, 2009

Unser - Self Service

Hari tu gi kedai servis kete...tanya pasal nak repair gear stick yang dah longggar ni...siap bg no hp..sampai sudah takde feedback...oleh kerna dah tak tertahan rasa hati ni mendengar bunyi 'joystick' yg berbunyi bila kete aku bergerak...aku nekad buat sendri...bukan susah pun..malas jer...waakaka

Sebelum repair...longgar


Cover gear stick dah di buka...seterusnya aku buka semua skru...jeng2..

tgh carik ape ker bende yg berbunyi.....




tak gak jumpa...


haaaa...ni ler bende yg membuat onar kat kete aku...kondom die dah hilang rupanya...




nampak tak serbuk biru yg bertaburan ? siapa tak nampak......dia...




tu le lubang skru tadi...


habis barai gear compartment aku...


gi kedai beli sparepart....tu die "kondom" 2 bijik...sape2 yg pakai kete toyota..boleh ler gi kedai tu....cuma jual sparepart Toyota ajer...



contoh besi dan kondom ber'sekededukan'...

Alhamdulillah...siap !!!


No comments: