Monday, April 25, 2011

BBQ KRAF 2011

Kelab Rekreasi AFCA telah mengadakan aktiviti BBQ baru-baru ini (03-04-2011). Acara di adakan di rumah Farah & Kaag bertempat di Indah Elite, Kota Kemuning. Acara bermula seawal 3pm dan di jadual berakhir jam 9pm. Macam2 menu ada...kepak ayam (tugasan aku), kambing , salad, hotdog, udang, salad , mee hoon..dan mcm2 lagi.


BEST !!!!



En. Jamil...





alamak..asal ambik gambar je mesti dari belakang...

tuan rumah En. Khairul...


tauke kambing panggang...

Apa aku nak ambik nih....!!!


borak2 jap...

arrrggg..panass,,,,


En. Johan dan isteri


gaya seorang tauke ..hehe

nyam2..sedap sehaingga menjilat gigi....


Aku baru mula nak membakar kepak ayam

Zamri dan Afiff..sedang sibuk dengan persiapan untuk memulakan pembakaran


3 comments:

fadzil said...

syok,syok,syok....apa kata lepas ni kita buat dalam hutan plak.. boleh lah bermandi-manda kan2

anne said...
This comment has been removed by the author.
Azmi said...

aku setuju 101%