Tuesday, July 20, 2010

New Toy - Netbook

Baru-baru ni aku gi jalan2 kat Tesco Manjalara (Pembukaan) . Jalan-jalan aku terpandang sebijik laptop jenama Samsung. Harga sama macam lain2 netbook, spec pun sama tapi yang ini ade free usb cdrom. Oleh kerana gatal tangan aku terbeli ler netbook ni. Tapi bagus gak beli senang untuk isteri aku buat kerja sekolah sambil2 tunggu aku . Boleh simpan dalam bakul motor lagi, kalau laptop yang 14" tu tak sanggup aku nak pikul naik motor...berat beb.

10" + flat mouse
Free gift : usb Cdrom
Size comparison, laptop & cdrom
Cute je beg ni

No comments: