Wednesday, October 28, 2009

New Toyz

Aku dah lama dah kenen kat RC ni..sebelum ni cuma main yg bateri jer...ni 1st time beli nitro. Sebelum ni pun dah mcm2 rc aku beli, kete, bot, heli, kapalterbang...tp nitro ni mmg idaman no. 1. Setelah survey beberapa kedai akhirnya...aku beli gak kete nih. Skang ni tgh sibuk browse youtube... .Rupa-rupanya nak main kete nitro ni bukannya main lenjan jer..ade beberapa prosedur kene ikut (kalau nak kete tahan lama). Org baru kawin pun kene ikut prosedur kalau nak 'tahan lama' ...wakakaka....!!!!



Enjin VX18

Tool sets

Semua dah ready...tinggal ilmu je belum cukup

Ni kotak dapat 'free' kat warehouse sale

2 comments:

Family Ku Sayang said...

alahai bro.....gua dah lama xlayan remote nieh.....stimmm sehhhh.

Azmi said...

aku baru jer nak berjinak2...